.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب زارعی به سمت معاون وزیر کار و امور اجتماعی
طی حکمی از سوی دکتر عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر کار و امور اجتماعی آقای مجتبی زارعی به سمت «معاون امور فرهنگی و اجتماعی » منصوب شد...
انتصاب زارعی به سمت معاون وزیر کار و امور اجتماعی

طی حکمی از سوی دکتر عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر کار و امور اجتماعی مجتبی زارعی به سمت معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت کار و امور اجتماعی منصوب شد.
متن حکم بدین شرح می باشد:


جناب آقای مجتبی زارعی
نظر به تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند علمی و فرهنگی جنابعالی به موجب این حکم به سمت «معاون امور فرهنگی و اجتماعی » منصوب می شوید.
عنصر کار و جامعه شریف کارگران و تولیدکنندگان از سرمایه های اجتماعی و جزوی از مولفه های تعالی و پیشرفت کشور به شمار می آیند. حفظ این سرمایه های اجتماعی و ایجاد بسترهای مناسب برای ارتقای منزلت کار و تلاش برای حفظ کرامت کارگران و تولیدکنندگان از طریق تدوین الگوی ایرانی – اسلامی کار و انضمام پیوست های فرهنگی و اجتماعی برای تمامی سیاست ها و برنامه های اجرایی و تحقق کامل برنامه های عملیاتی مندرج در « منشور کاری وزارت کار و امور اجتماعی » از اهم وظایف جناب عالی است.
رجاء واثق دارم با همکاری کارشناسان و مدیران دلسوز و شایسته و نیز بهره گیری از نیروهای فرهیخته دانشگاهی در تحقق آن موفق خواهید بود.
توفیق جناب عالی را در ایفای این مسوولیت خطیر از خدای مهربان مسالت دارم.
عبدالرضا شیخ الاسلامی

مجتبی زارعی اهل شهرستان ساری و دارای سوابق علمی و فرهنگی به شرح ذیل می باشد:

1- مشاور فرهنگی و رئیس مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری
2- عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی
3- دارای 5 اثر تالیفی در حوزه فرهنگ و سیاست
4- رئیس دفتر سیاسی دفتر مرکزی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها
5- 10 سال سابقه کار اجرایی در حوزه های سیاسی اجتماعی و امنیتی وزارت کشور
6- قائم مقام معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور
7- در حال اتمام دوره دکتری اندیشه سیاسی
8- رزمنده سالهای دفاع مقدس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دکتر محمدی 9 دي 1388
اگر یک مرکز در دولت نهم ، کار فکری و پژوهشی کرده است به نظرم همین مرکز اسناد و پژوهش ریاست جمهوری بوده است.
ثانیاً اگر شومن ها مرکز را اداره می کردند چطور در باب پیچیده ترین مسائل روزگار مانند دولت اسلامی ، اقتصاد اسلامی ، توسعه اسلامی ایرانی و ده ها اثر دیگر در آنجا تولید شد؟
به نظر بنده بعضی از شومن های نزدیک به برخی از افراد !؟ عرصه را به جناب آقای زارعی تنگ کرده اند.
شایان ذکر پژوهش گران ، بهترین قضاوت کنندگان این مرکز هستند . مرکزی که با انتشار قریب به صد اثر پژوهشی ، کمک فکری و تحلیلی شایان توجهی را به ما پژهش گران ارائه داد.
نا شناس 10 دي 1388
اين است كه براي ايشا ن موقعيت را به عنوان يك مازندراني تبريك بگوئيم و همانند يك تسويه حسابگر عمل نكنيم. يك مازندراني تند مزاج بهتر از ساير هموطنان لبخند بر لب عمل خواهد كرد. ايشان اگر درايت داشته باشند و امور را خوب و منطقي مديريت كتند مي توانند به يك كردان ديگري تبديل شوند. بايد شعاع ديد خود را در استفاده از مازندراني ها بازتر نمايند. بخصوص ساروي هاي مظلوم را خوب حمايت كنند و در دفاع از منافع ساري و مازندان همت به خرج دهند. ضمناً در انتقال پالايشگاه از كياسر به بهشهر به ساري خيانت شده است و بايد پيگيري كرد و ديد استانداري كه قول داده از منافع مركز استان دفاع كند چرا به اين خيانت تن داده و نمايندگان شهرمان چرا در برابر يك نماينده بهشهر كم آورده و تسليم شدند و نقش حاج آقا طبرسي در دفاع از ساري چقدر پر رنگ بود؟
نا شناس 11 دي 1388
به عنوان یک بچه ساری باعث افتخارمن است .
نا شناس 12 دي 1388
چقدر خوبه آدم بارییس جمهور رفیق باشه.
اونوقت هر بچه ای زود بزرگ میشه!
امیدواریم این رزمنده دفاع مقدس!!! دست گل آب نده!
لطف کنید نظر رو در سایت قرار بدید احتمالا بعیده
شمسي زارعي 22 دي 1388
احتراماً، انتصاب شايسته جنابعالي كه از مديران مجرب و با سابقه در حوزه مديريت اجرايي مي باشيد را به سمت معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت کار و امور اجتماعی منصوب شديد. را تبريك مي گويم اميداوارم در پناه حق باشيد
حاتمی 24 دي 1388
بنده نیز خیلی از انتخاب آقای زارع در سمت معاونت فرهنگی وزارتی که در آن کار میکنم خوشحالم و امیدوارم ایشان از افراد به خوبی استفاده بکند و قبل از هر کاری اول مسئولین دفتر خود بعد مشاوران و بعد مدیر کل ها زیر نظر خود را عوض کنند تا بستر برای کارهای بزرگ خود در این وزارت فراهم شود و با بودن افرادی که به اشخاص دیگر در ارتباط و وصل میباشند نمی شود کار کرد به امید کارهای بزرگ در ایران بزرگ
استانداري 29 دي 1388
برادر بزرگوار با طرح هاي جديد تان فكر ي به حال نيروهاي قراردادي بكنيد شما لياقت اين كار را داريد ما نيروهاي قراردادي دعايت مي كنيم
استانداري 27 تير 1389
آقاي زارعي معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت کار و امور اجتماعی خسته نباشيد از زحمات شما نهايت تشكر داريم
محمدرضا از ساری 29 شهريور 1389
سلام خواهشمند هستم محل تولد خودتان رو بیان کنید

خیلی به شما تبریک میگویم
امین عزیزی 4 آبان 1389
جناب آقای زارعی انتصاب شما به سمت معاون فرهنگی زارت کار باعث خوشحالی و مسرت این جانب شد. امیدوارم موفق باشید.
عبدالله 8 فروردين 1390
باسلام براي بچه مازني و ساروي وهر چه شمالي پارتي باز كه ثابت كردنند به هيچ نوع شايسته سالاري و قانون معتقد نيستند ؛ به آقاي وزير هم تبريك ميگم با اين بچه محل گزيني به جاي شايسته گزيني بايد يك نگاه كوچك غير شمالي به عملكرد جناب زارعي داشته باشد ! مطمئنا ايشان به درد مقامات بالاتر از اين هم مي خورد !!!بخصوص در مشاغلي كه اصلا سر رشته ندارند !
مجتبی 2 بهمن 1391
بله سپاسگذارم از این همه محبت دوستان که لطف دارند.

بنده به فرد فرستاننده پیام آخری عرض میکنم که سپاس شما را ای با هوش. به من بگو ببینم این را به تهایی خودت فهمیدی یا کسی هم کمکت کرد. آخه دانشمند من که زورکی و همینجوری کردانی مدرکم را گرفتم میفهمم و بچه ها هم میفهمن که پاری بازی و همشهری بازی بوده تو اهل کجایی که با شک و شبه حرف میزنی براااااا.
بهر حال من اینجا نشد بخور بخور راه بندازم و .......خلاصه رفتم جای دیگه حالا بعدا بهتون میگم........البته چون خیلی علمی هستم رفتم دنبال پژوهشگاه و از این حرفا
خدا حافظ

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.